söndag 18 juli 2010

Arbete i skogen, bland mossa och smuts.



Ordentliga mossförhållanden. Det här var vad jag gjorde hela dagen, utan resultat, visade sig att stenkvalliten var mer eller mindre "svensk skit".
Har fått stränga besked från väst att det ska vara "dukat bord" om en vecka, sådana krav att man blir helt utslitt. Taggen gav mig en sådan utskällning att jag blev helt mörkrädd där jag satt på väg hem "allt för tidigt", 5 timmars borstning var helt enkelt inte nog.
Har dock inte gett upp änn, men börjar förstå att "bra" mindre sten är fantastiskt mycket bättre än stor sten gjord av "svensk skhiit" kvalite. Men man må bara hålla på...

1 kommentar:

Taggen sa...

Men din jävla sockerbagare! Du är ju helt obruklig i skogen. Jag får ta med det tunga artilleriet till helgen så att det blir något gjort. Motorsågar och skogsmaskiner, full pakke!