söndag 8 augusti 2010

Stängda Projekt - det är så dom ska tas.



Har otroligt lite tolerans för "Stängda projekt", va fan är det? Kom igen, ut med er och riv ner alla stålborstar/slingor/lappar/barn som befinner sig i första bullt. "Men jag kan ändå inte klättra det", spelar ingen roll. Ner med skiten bara.

Det spelar ingen roll hur många timmar man har "lagt ner", svagt argument för att ge dig ensamrätt på ett "projekt" bara för att man ska få sitt namn stämplat i någon taskig förare. I slutändan Ingen som bryr sig ändå. Ut och leta/borsta/bulta och låt folk klättra, lämna egot hemma


7 kommentarer:

Anonym sa...

Har du gjort DITT högra projekt än , ser väldigt kul ut !

David Sjoquist sa...

MITT högra projekt är ogjort! Kom och hjälp mig. tror jag har ny fulbeta som kanske kan hjälpa....
har du varit där? eller har någon skvallrat om detta HEMLIGA projekt?

Anonym sa...

Jag var där och skulle klättra den fula unleached men tröttheten vann den matchen .

Ditt superlåsta hemliga projekt ser ektremt fult ut.

går du högt och sedan ut eller ...

Nu till veckan kanske ?

David Sjoquist sa...

Unleached, uschamejen!

Nej, rekomenderar väl egentligen inte att du klättrar på den. Otroligt tråkigt! Men vi kan helt klart åka dit ändå...

Ja, kruxet har varit att ta sig "till höger" och sen upp. tror dock att det kan gå att gå mer rakt på så att säga, en genväg helt enkelt!

070-8116394, ge mig ditt med din "faerling"

Anonym sa...

Har otroligt lite tolerans för ”Upptagna tjejer”, va fan är det? Kom igen, ut med er och stöt på sambos/flickvänner/fruar som befinner sig i förhållanden. ”Men jag kan inte komma mellan två som älskar varandra”, spelar ingen roll. Strula med dom bara!
Det spelar ingen roll hur många timmar man har ”lagt ner”, svagt argument för att ge dig ensamrätt på en kvinna bara för att pinka in revir, få ring på fingret eller vafan det handlar om. Ut och ragga/stöta/scora och låt folk ligga runt, lämna egot hemma.

När kommer Christine?

David Sjoquist sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
David Sjoquist sa...

Jonas, du är en sjuk jävel. en ganska rolig sånn men kompanistryk borde du ha.